Paper planes

Imorgon lämnar jag det förbannat kalla jämtlandsskogarna igen. Kliver av tåget vi sextiden och då ska jag gå de fåtal hundra metrarna till hantverkargatan för att möta värmen innanför dörren. Jag hoppas då att maten står på bordet, godiset är inhandlat, fantan är på kylning och filmen är i dvd-spelaren.
Myskväll for sure, -1.
På lördag stundar födelsedagsmiddag och sen ska jag göra comeback bakom baren. Gud vad jag längtar.
Cava har premiär!
Vi ses väl där?
Jag dör av längtan.

Sen börjar allt jobbigt, som egentligen inte är så jobbigt. Fixa inför avskedsmiddag, se till att karln inte dör i turkland och fixa allt innan Oslo. CV, börja småpacka och så vidare. Kul jul.

-nej, nu går jag och dör en sväng.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0