Oops!... I did it again

Läser på aftonbladet att juice och läsk kan vara lika farligt för våra inre organ som alkohol. Och det tycker jag är intressant. För några år sedan fick vi cancer av chips också, minns ni det? Man blir dålig av allt, och allt är farligt. Men just det här med läsk och juice finner jag extra festligt. Betyder det då att jag kan dricka en drink till frukost istället för min apelsinjuice? Och när jag går ut och äter och dricker fanta så kan jag lika gärna köra på vin eller en öl? Storstark som det så fint heter.

Det är ju underbart, tänk att börja dagen med två drinkar istället för två glas juice. Wonderful, eller vad säger ni i kollektivet? Kan inte detta bli jävligt bra? Numera kör vi helt enkelt på alkohol, om ändå läsk och juice är skadligt.

Ni kan läsa om den här nya forskningen HÄR!




Snus och läsk var tydligen boven här.

(tur att mina vänner inte dricker läsk och snusar...)

Kommentarer
Postat av: em

Hmm, mycket bra!

2009-08-14 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0