Onsdag.

Håll i hatten, om 28 minuter går min buss och jag sitter redo för nya utmaningar allra redan! Jag väntar in, hör ni, väntar in bussen! Vart är världen påväg kan jag undra?

Hittils idag, har jag inte känt av någon träningsvärk, men jag har heller inte satt mig själv så mycket på prov heller, det kanske kommer under dagen. Hur som.

Idag är det onsdag mina vänner, sen är det bara torsdag kvar. Sen äre freeedag. Jag tror jag kör en Ems på fredag, en lugn hemmafredag. Packet ändrade nämligen sin födelsedagsfest till lördag och då jobbar ju jag som bekant. Hur som, en lugn fredag med lite film och lite ja, chill? Funkar det så? Skulle vara skönt känner jag just nu, men som alla andra planer kan ju även den här ändras.

Jag fryser, har inbillat mig att man sover bättre om det är svalt. Funkar utmärkt så länge ett täcke är med i bilden, sen blir det värre, nu är det mycket värre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0