Öjöj, här är jag!

Läste att alex oroar sig för mig, och undrar vars fan ja håller hus?
Kliv ner i bunkern på HM så finner du mig där, tisdag som lördag! Det har mina andra två kära kollektivmedlemmar redan hajjat och varit ner till mig i veckan, sug på den du alex!
Ems mamma skulle ha jeans, det fanns dock inga i denna stad som passade så dom gick och käkade mat istället- mycket bättre så! Wesslenskan skulle ha födelsedagspresent till andra halvan av perssons pack, hon har tydligen gått och blivit äldre!

Idag är jag så ledig man kan bli, underbart!
Jag ska äta glass nu och grilla ikväll, älskart!

Jag väntar fortfarande på en grillning i den wesslenska klanens stuga, nu jobbar ja bara fre-lör-sön sen är jag en fri människa fram till jag börjar plugga i slutet på augusti. Sen är jag ingen fri människa på typ 3, nej typ 5 år...

Livet leker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0