nevermind

hemma i soffan. fötterna rätt över glasbordet, skulle mormor se detta skull hon bli vansinnig. Tur att hon redan lider av grav PMS som inte har visat sig idag, hon sitter på övervåningen och surar. Inte mig emot, snart kommer folket och hon kommer bli ännu mer arg över att jag är kvar hemma, det vaknas nämligen fest här i kväll och jag är absolut inte välkommen. Skulle jag vara med på festen så kan dom räkna med att alla kräftor är slut efter 30 minuter och att jag kommer bli full och odräglig av all smuggelöl om jag skulle fylla mig själv med, förmodligen utan större problem skulle jag lyckas fylla mig själv faktiskt.

Jag är aldrig mera bjuden på familjens fester numera, en gång råkade jag nämligen vara en del av orsaken till att en av gästerna bröt benet, det var något så roligt som jaga på taket vi lekte när den dumme fan ramlade ned. Inte mitt fel. Inte mitt benbrott. Hur som, sedan dess ser det helst att jag inte befinner mig här. 

Så jag lämnar snart denna håla bakom mig. Om 5 minuter ska jag GÅ till bussen vilket tar typ en halvtimme, för att min familj bor mitt ute i skogen. Utan vidare bra förbindelser till resten av världen. Morgontidningen levereras i bra tid, det gör den inte hos mamma, där kommer den på em tillsammans med posten.

Så, vi är ju inte värst alla fall.

Nu ska jag palla en rabarber och bege mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0