my brothers twinsize bed

ibland kan det hända att det läcker ut lite hemligt matrial här på bloggen. Och nu visar sig det vara en sån gyllene gång. Jag har nämligen tråkit och tänker nu publicera min och Linas morgon konversation.

Lina: Mitt huvud är lika med jättetungt. Som man bäddar fpr man ligga, eller som nån klok person sa: den man ligger med får bädda!

Alex: Är det därför vi alltid har obäddat?

Lina: Jag antar det, eller har du någon bättre teori?

Alex: Jag vaknar alltid själv, men frukosten hinner alltid försvinna innan jag hinner äta. Så jag förstår inte alls. Alla ligger, ingen bäddar och vem tömmer kylskåpet?

Lina: Det är ju solklart, oavsett vart i Sverige nån ligger, spelar ingen roll vem.vart.vilka så är det alltid Em som tömmer kylskåpet. Det har hon väl överbevisat i Kollektivet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0