Måndag

God morgon världen.

Fick skjuss av mamma till jobbet idag, hon ville att jag skulle skriva på några papper ang. lägenheten jag sålde i förra veckan. Var någon avgift som HSB skulle betala tillbaka. Så, sen åt vi frukost innan hon hoppade in i den silvergrå mesilen och försvann med Skellefteå som nästa mål. Hon beräknas återigen vara hemma på lördag, men redan på lördag är det visning på huset.

Jag för min del jobbar idag, funderar på att sova i Skutskär i natt, rida i morron på förmiddagen innan jag åker in till stan för diverse ärenden. Eller så rider jag på eftermiddagen, har inte riktigt bestämt mig på den punkten än, mer än att jag ska ut till Skutskär både idag och i morron. Så. Idag gör jag sista dagen på arbetet, sen går jag mot arbetslöshetens vardag, och som jag hatar den! Men, jag har faktiskt planer och det känns... bra? Kanske.

Helgen harn i ju redan fått rapporter om. Sixten behagade ju som sagt att visa sig, dock kanske inte från sin bästa sida, men hon visade sig faktiskt. Och whiskyn gled nedför hennes strupe som i gamla dar. Hon haren flaska som alltid står och väntar på henne i köket i Kollektivet. Som det ska vara med andra ord. Sixten goes rock n roll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0