Måndag. Yeej!

Helgen. Rätt lugn faktiskt, jobbade natt i fredags. I lördags var det andra bullar, men med ett barn på halsen så blev det en lugn tillställning. För min del, nån annan löpte dock längre, inga namn nämnda, är förmodligen bäst så.

Igår gick vi till Boulongern för att få se på solen lite, men det gick inte så bra, efter en halvtimme gick den i moln och det började regna, så hemfärd och pizza. Sen åkte SATC på och rullade hela kvällen, boxen alltså, inte filmen. Halv fem kom en viss Lina inramlandes genom dörren efter att ha jobbat sin sista dag på H&M, en stund senare så kom även fröken Wesslén inbrakandes. Efter mat, dvs. donken och sushi så var vi på fötter igen och resten av kvällen bestod av att prata igenom lite av den stundande framtiden och leta hostel åt Em. Sandra som inte har haft en dusch hemma på cirkus två månader passade på att duscha. Vi halv åtta slängde dock Em in sin handduk och åkte hem för att sova.

Veckan ser helt okej ut, idag ska jag träna, i morron ska jag försöka mig på en mindre planerad comeback på det gröna konstgräset på strömvallen. Onsdag och torsdag har inga planer än, och på fredag har packet födelsedagsfest. Och självklart kommer kollektivet att närvara! På lördag jobbar jag natt och sen är det fan söndag igen.

Det går fort när man har roligt...

Och vet ni en sak? Det är bara 4 dagar kvar tills det är fredag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0