Like I never left

Sitter här och är svettig som en gammal kossa- satan i gatan vad kvavt det är i luften idag. Helt sinnes.
Idag gjorde jag och b-friende stan, ÖB och rusta. köpte århundradets största resväska och mössa.
Dom är enorma båda två.
Vi åt sushi och köpte ett par skor var också så, mina mer snygga än hans men hans var med bekväma än mina.
Det är detaljerna som gör det.

Kom hem och var tvungen att ta tag i packningen. Men så smidigt det gick, bara för att jag har världens största väska- med lås också!
Fick plats med allt, till och med råge. Så jag ska lyxa till det med ett par jeans till och ytterliggare en kofta.
Har lite småtjafs kvar att packa, men först blir det en dusch.

Inatt/imorgonbitti avgår transporten från skutan 05.15. Underbar tid.
Lite sorgligt att lämna mitt hem ännu en gång och alla vapendragare, men man måste stilla den rastlösa själen också.
Och jag är väldigt, väldigt förväntansfull inför det här! Jag har ingen aning om vad som väntar, jag vet typ vart och hur jag ska bo. Men jag har ju aldrig varit i Oslo tidigare sååå. Det här kommer bli intressant, tro mig.
Tänk er själva första gången jag ska gå själv ut på stan, skoja inte. Jag kommer troligtvis inte hitta hem efter det, jag föddes ju utan lokalsinne.

Nej, dusch och sista packning.

/Sandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0