Life of Alice

Hemma efter en match, ja, alltså, en fotbollsmatch, tro för gudsskull inget annat nu. Haha. Jag är för trött för mitt eget bästa också, det känner jag ju. Men jag har duschat och nu väntar bara sängen. Men, först tänkte jag uppdatera er oskyldiga om läget, eftersom min gamla mittfältare Sändy inte behagar svara uppe i det mörka norrländskaskogarna där hon förtillfället kan synas. Nått knas på linjen kanske...

Hur som, jag var dålig, hade noll tajming och var fegare än vad jag brukade vara. Känner ju att jag inte vågar, jag har inte förmågan att bedöma längre, vilket är så trist när man ser det själv. Med min osäkerhet och beslutsångest så ordnade jag även en straff åt Gif, bra jobbat där Alex! Mycket, jag gör mig själv så jävla stolt ibland.

Men, Sändy, om och när du läser det här, jag tog den jäveln. Jag körde som jag alltid gjort, på mitt sätt, och jag tog straffen. Skönt, att jag kunde reda ut min egen skit för en gång skull. Och då stod det 0-0 i matchen. Första halvlek, skön...t!

Sen i andra släppte jag dock in ett mål, ett riktigt snyggt ett också. Bortre krysset i en kontring, 2 mot H som ensam back och sen jag som är osäkerheten själv, hade jag rusat hade jag förmodligen tagit den innan anfallaren. Men feg som jag är så gjorde jag det inte. Bajs. Men, vi gjorde tre mål i matchen så vi vann, även om det satt långt inne. Bra där!

Så. Nu ska jag sova. 

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0