Life of Alice

Så. Alla sex häften av papper är påskrivna, så idag har jag fått öva ännu mer på den där namnteckningen. Får ju göra det en hel del på jobbet också, men nu gällde det att visa vad den gick för på den privata delen också.

Familjen som köpt cellen vill dock ta över den pronto, helst igår. Så mäklarn skulle prata med dem, om jag slipper göra en flyttstädning så får dom ta den pronto, annars ska jag dra ut på det hela. Jag hatar att städa, men jag har ju inte bott i lägenheten sen första maj 2008, så jag har ju inte en endaste grej kvar där. Lite i ena förrådet på sin höjd. Lite.

Men, nu är som sagt lägenheten inte min längre. Den är borta, och jag hatar att göra mig av med saker. Hatar, och den här gången vet jag ju att jag aldrig mer kommer kunna ta tillbaka den. Den är as we say in norrland, borta med vinden.

Nu ska jag bara bryta ihop och komma igen. För att vara lite drama queen. I verkligheten ska jag bara ta tag i jobbet jag har framför mig för dagen.

Så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0