Kära läsare

Och skribenter av denna blogg. Ibland, drar vi inte jämn här, även fast man kanske kan tro att vi alltid gör det. Att vi alltid vet vart vi har varandra och att vi alltid kan driva med varandra utan större bekymmer, så är det väldigt ofta men långt ifrån alltid. 

Em försöker just nu få det att låta som om att jag inte sover hemma, och visst. Hur många av oss kan helt ärligt sätta handen på hjärtat och säga att vi alltid sover hemma? Inte många, right?

Nu anser jag dock att det är lite bättre om man lyckas sova borta under nyktra omständigheter, det känns helt enkelt oftast lite bättre i kroppen efter att man sovit borta om man kom dit nykter, istället för apkalas efter krogen. 

Eftersom vi vet att jag är ett änglabarn utan dess like så kan vi ju ta det hela väldigt lugnt. Jag sov ute i the hood inatt, men det var fruktansvärt oskyldigt som vanligt när jag gör något. Till och med så oskyldigt att jag sov i den nedre delen av en våningssäng, med den där som inte vill florera i bloggen ovanför i den övre delen. Henne som jag för övrigt väckte genom en klassisk sova i våningssängs manöver, man sätter upp fötterna mellan plankorna i sängen och lyfter på såsätt upp madrassen där den andra ligger. Mycket fiffigt. 

Hur som. Nu är jag påväg hem till den lilla staden igen. Så ni kan andas ut, jag har fått i mig tillräckligt mycket lantisluft för att förhoppningsvis överleva ännu en arbetsvecka. 

Sen. Ska jag i egen hög person gräva min egen grav.

I'm forever killing my darlings in mortal fear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0