Jag tränade igår...

Och det har jag fått lida för hela dan idag. Träningsvärken känns av, i rygg, mage och armar. Men framförallt armarna. Och då var det en av de lugnaste träningspassen jag vart med om, det säger väl en hel del om hur mycket jag tappat? Hur som helst, jag gillar att kunna träna ibland, jag älskar laget känslan och ja. Lilla familjen.

Det som dock är synd är att jag själv känner hur lite jag orkar och hur lite jag klarar av, slänga mig efter en boll kan jag ju bara drömma om. Men, det är endå roligt, på något sjukt sätt.

Hur som. Det höstas för Westergren. Jag gör en otippad comeback idag, en engångsförteelse,  på Strömvallens konstgräs, och för motståndet står GIF, eller Gefle IF, välj själva.

Och, svar ja. Jag har vart nervös sedan i lördags när Perra ringde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0