Jag & Henke gör helsingborg.

Kollektivet har gjort det igen, gjort det vi kan bäst.
Ätit mat, ätit lite mer, pratat om allt och inget, nästan blivit osams, blivit osams, ätit lite mer. Det är ungefär så våra kvällar ser ut tillsammans. Men det där med osams var kanske att ta i, oense åtminstone.

Blev en kvällsprommis mot alderholmen och Gävles numer enda stolthet "marinfestivalen",det bästa som hänt staden enligt Bertil Turesson, 57 år från Storvik. Ikväll var det Di Leva som var dragplåstret, förstår ni storheten i det?
Vi träffade på Herr och Fru Wesslèn som var i fin form båda två.
Herrn i familjen upplyste mig om att jag framöver ska bo i samma stad som självaste Henke Larsson.
Henke Larsson och jag gör helsingborg i höst, kan ju inte bli annat än succè?! Jag blev redan väldigt taggad, jag hade nog inte förstått storheten i detta innan kalle informerade mig om det här. Men nu vet ni!

Sedan blev det hojjen hem, cyklade alderholmsvägen hemåt till tonerna av Di Levas fantastiska stämma.


Em har bokat biljett också,bara sådär. Jag blir STOLT, förbannat skoj kommer hon ha. Avundsjukan kom krypandes ganska snabbt, men henke+helsingborg kan ju knappast bli fel det heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0