I'll never be with you.

...but I'll always be in a club with you...

Jag kan inte sova. Och det gör mig olycklig, jag vet ju att jag är så trött egentligen. Jag vet, men min kropp samarbetar inte med mitt huvud. Kanske får jag skylla mig själv för allt kaffe som slank ner igår kväll, det vill ut nu, om jag säger det så. 

Dessutom har jag pratat i telefon. Missat samtal från hemmet, även om dom hävdade att de inte ringt. Sure...

Så nu ska jag efter bästa förmåga försöka att trötta ut mig själv, kanske genom att sträckläsa, kanske genom att lyssna på sleepymusic, kanske genom något annat. Dricka varm mjölk har jag hört ska hjälpa, doesn't ?

Fan.

Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0