I hate the world today

Jag är trött som ett as. Sov till 12, bra gjort! Då vaknade jag av att en jävla amatör inte kan låsa upp sin bil utan att billarmet går, misstänker starkt att det var PP, men jag orkade inte gå till fönstret och slänga föraktfulla blickar på den skyldige, så jag låg kvar i sängen och vred mig i min egen vrede. Herregud, tänkte jag. Herregud, ska man aldrig få sova var nog följande tanke. Sen tystade så småningom det där larmet och jag kunde återgå till ha min hjärnverksamhet på apnivå. Dvs, när man är koncentrerad på att sova och äta. Så, med andra ord har jag inte rest mig från sängen än.

Mitt hem ser ut som skit. Och här ligger jag och känner mig som skit. Så då måste vi ju passa rätt bra ihop, mitt hem och jag,

just like an angel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0