Hurtful

Kom hem från Åbyvallen för ett tag sedan, Valbo mötte IFK och vann, så jävla skönt. Marre satt först en straff i första halvlek, sen i andra fick hon in en till, dock inte på straff. Hur som, 2-0 vinst, och sällan har en vinst vart så skön kan jag tänka mig. Viktigt! Ikväll vankas lagfest som jag inte kommer att bevittna, men jag antar att jag springer på vissa i dimman sen. 

Ikväll har även Cava premiär, Emelies Cava och med våran egen bartender i baren, Sändy. Självklart kommer kollektivet - Lina som naturligtvis blivit "sjuk", att titta in. 

Förövrigt har kollektivet splittrats idag, Lina är ju hemma och "sjuk", Em har dragit sig ut till sin gamla hemby Älvkarleby för födelsedagsmiddag hos Karin. Jag och Sändy ska alldeles snart åka till Packet, alias Sofie för födelsedagsmiddag och fest. Eller ja, Sändy lämnar tidigt för att hon ska jobba. Men förhoppningsvis så samlas vi i natt vid någon bar, men säker kan man ju aldrig vara. 

Så. Där har ni lördagens dagens dagens. Hoppas det räcker så, för nu ringer Sändy och vill plocka upp mig för färden mot Hemlingby. 

Vi ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0