Hela livet är ett mellanstadiedisco

                                            

Min oerhört långsamma arbetsdag är slut. Har fått i mig middag och nu sitter jag och myser på altanen med tortillachips och guacamole. Mumsigt värre.
Har lite ångest eftersom jag börjar 06.45 imorgon bitti, men sedan inser jag att det är min sista dag. Sen är det slut på sommarjobbet!
Slut slut slut. Därför bjuder jag på morotskaka imorgon, fast det är mamma som bakar den. För vi vet att jag intehör hemma i köket...

Helgen står inte helt oplanerad.
Perssons packs balkong väntar imorrn efter jobbet, rosévin är bra för hjärtat har jag gört. Hörde dock att det vankas festligheter på lördag, spritmongo som man är så överväger jag det hela. Helt klart.
När det är bra väder så smakar ju allting godare. Vinet, maten och glassen. Jag tror ta mig tusan att jag skulle tycka att potatisbullar är goda en varm sommardag.
Därför ska man passa på att supa till lite när solen visar sig. Sen lär jag fira att jag nu har semester.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0