Hej, kan jag få din autograf..?

- Självfallet.

Kan du skriva på här?

- Absolut

Kan du granska det här?

- Sure!

Man kan säga att mitt jobb innbär det, att sätta min namnteckning på diverse papper, jag godkänner dem. Att de får gå till betalning och att det är betalt typ. I korta drag. Så, idag har jag satt min kråka på en cirkus 100 papper, och nu ser den där krågan förjävlig ut. I början var den skit snygg, apkool. Nu, efter nån månad och några tusen papper senare är den mer lik ett åskmoln, en rundring och en massa streck, som jag tycker på någotvis bör symbolisera mitt namn, som för övrigt inte innehåller ett endaste O. Ni förstår. Jag ligger i hårdträning tills dess att min ljuva stämma blir just det, ljuv. Nu låter det som ett helvete har butit ut varje gång jag öppnar munnen för en liten trudelutt.

Men en sak ska ni veta. På mitt jobb, där gör jag mig för alltid ihågkommen. Jag och min autograf. Fan va dom kommer tjäna pengar på att sälja alla papper sen när jag blir näste Britney Spears. Fan.

ps. idag ska jag nog ut och åka på fyra hjul. vädret är ju på topp. och ja. det var ett tag sedan helt enkelt... ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0