Hajpad natt

Shit. Den här natten har varit den värsta på länge. För det första så har jag mer eller mindre bott på den jävla toaletten, dessutom så har jag mått illa ungefär hela tiden. Lägg där till att jag var hyper och inte kunnat vara stilla i en sekund. En jävla blandning med andra ord. Fy faaan. Och jag mår fortfarande som jag förtjänar - alltså illa. 

Men, nya tag idag. Ser just ut. Nu ska jag ta mig en snabb jävla dusch, en kopp kaffe och sen är jag redo to face the day. Ner mot banken, sen en annan grej som lär ordnas på stan innan jag styr mot jobbet. Men hörrni, gårdagens väder till trots, idag är det en jävla fin dag. Men jag tycker det luktar höst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0