Friday I'm in love

På fredag jobbar jag häcken av mig, men det är inte det jag tänker berätta för er nu. Nej. På fredag släpps nämligen Snow Leopard till Mac! Härligt va? Jag kanske står först i kö... Haha, nej, så viktigt är det inte men jag kommer helt klart att uppdatera min dator alla fall. 329:- är det ju helt klart värt, visst?

Och för alla mina guldfiskar till kompisar så är det typ som om att det skulle komma ett nytt operativsystem till PC. Som ett exempel kan jag ta att Windows 7 kommer att släppas den 22 Oktober 2009, det "nya" windows vista, nog för att de allra flesta som jag känner fortfarande använder windows XP eftersom det visade sig att Vista inte kunde leva upp till förväntningarna, för mycket buggar och skit.

Hur som, på fredag släpps v 10.6 Snow Leopard! Och jag kommer uppdatera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0