från fabriken

Nu slutar jag snart. Äntligen. Min kollega gick just och om några minuter lämnar även jag fabriken några timmar för att i morgon ta mig tillbaka och jobba min näst sista fredag. För den här sommaren i alla fall. Nästa fredag vid den här tiden har vi precis bjudit på tårta. Förmodligen köpt på ica maxi. Och vi är troligen på väg till förrådet för att lämna tillbaka våra arbetskläder. Vi har tagit farväl av våra kollegor, kramats lite med de som vill det och skakat hand med andra som inte vågar ta steget att bjuda på en kram. Låter det inte fantastiskt. Jag trivs med det här sommarjobbet, men det ska bli otroligt skönt med lite sovmorgnar igen, och framförallt ska det bli skönt att slippa söndagsångesten. Snart är det återigen helg hela veckan mina vänner!

Nu kan jag nog gå och byta om...
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0