En veckans veckans.

Tänkte i stora drag rapportera om veckan som kommer, så ni alla kära fans har en chans att hänga med. För den här veckan ska det mycket till (läs mycket alkohol) innan ni får se oss ute på stans hak.

Idag är det filmkväll med Perssons Pack (ja, vi kan säga att det är våra hangarounds). För sändy, du minns vad jag nämnde i förbifarten igår om fotboll och regn va?

I morron vill självaste Sixten Blixt och Ikea arvtagerskan Jennifer ut och slå klackarna i taket. Jag känner mig dock något tvek på den. Ellerm ycket tvek, är nog det rätta ordet. Så hoppar nog det. Dessutom funderar jag på att träna. Läs igen, FUNDERAR på att träna. Det är inte lika allvarligt som när jag FUNDERAR på att äta något, det betyder nämligen alltid att jag kommer att äta.

Torsdag: Träning. Vilodag. Slappdag. Café dag kanske?

Fredag: Här är det firande som gäller för Ems del, sista dagen på fabriken för den här gången, eller ska vi säga föralltid? Sen sörjer vi våran förlust av moralmorsan och Sändy. Vi har ju tidigare med nöd och näppe klarat oss utan dem i ett halvår i stöten å så där. Här snackar vi många år, kanske forever. För att överdriva lite.

Glömde jag nämna att vi även slår till på en hejdundrandes fest här också? Inbjudningarna är skickade och gästerna är laddade. Det blir en fjortisfylla utan desslike så vi ska köra på tequila (som start) och sen Åkesson resten av kvällen. En gymnasiefylla helt enkelt för det var ju då vi träffade varandra, i gymnasiet. Eller, ja. vi säger så för att förenkla anledningarna till att vi börjar kvällen med att shotta tequila och avsluta den med Åkesson.

Lördag: Den här dagen är oplanerad, men som vanligt började inbjudningarna till diverse fester trilla in förra veckan. Men som jag har sagt tidigare så lutar det inte åt alkoholverksamhet här. Nej. Men en lustig sak är att alla inbjudningar är alkoholrelaterade på lördagen, tror verkligen folk att vi aldrig vill göra annat på lördagar? Utelivet suger ju i Gävle, därför har vi börjat med dessa hemmafester istället. Mycket. Moget. Moget. Mycket.

Söndag: Densom väcker mig på söndag bör dödas omedelbums. Inga undantag finns. För det är jag som sätter reglerna för söndagen. Så.

Slänger med en bild på bilen Sändy köpte igår också. Nya Norgebilen, både hon och Alfie gillar ju att resa med klass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0