Ems dagens

Jag är ledsen alex, men jag är inte helt säker på att jag hinner gå ner på stan sen ändå. Jag håller fortfarande på och tvättar och mina kläder vägrar torka, men ring mig ändå så får vi se. Jag ska göra vad jag kan.

Som ni förstår var planen att gå ner på stan om en stund för att möte upp alex och gå och fika, jag ska verkligen göra allt i min makt för att hinna, men min tvätt måste torka först och torkskåpet är ju värdelöst i detta hus. Funderar på om jag ska gå ner och blåsa lite på kläderna själv istället, det går förmodligen fortare.
I alla fall så har jag hunnit med en del idag, varit till högskolan och sagt upp lägenheten, gått hem till bror för att hämta bilen, tagit bilen ut till valbo och det nya mediamarkt för att handla åt just, bror. Väl där var naturligtvis den aktuella varan slut och jag och alex vände på klacken och intog mc donald istället. Körde tillbaka henne till the work och körde mig själv hem för att inta platsen i tvättstugan. Jihooo

Lite städning här hemma har det också blivit. Nu borde jag genast städa mig själv, eftersom jag lider av svettproblem. Ja det är sant, jag svettas hela tiden, fast det inte är särskilt varmt egentligen, precis som min mamma. Undrar om jag också kommit i klimakteriet?? Nej, en dusch nu då...

Vi hörs!
/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0