Effektivitet

Jävlar i min lilla vad jag har gjort saker idag. Först jobbet då, sen raka vägen till körskolan och när jag var klar där så gick jag hem och var skitsur över hur trist livet var i nån timme, sen åkte jag hem till Skutskär en sväng, och faktiskt, så fick sig även Älvkarleby ett besök dagen till ära. Nu har jag precis kommit hem och slagit mig ner i soffan, hunnit äta lite har jag också gjort. Bra där.

Nu ska jag bara duscha och sen är jag redo för John Blund, dock ska jag se några program på tv:n först var planen. Men, jag brukar ju även tänka såhär, har jag inget bättre för mig så kan jag ju lika gärna sova. Eller?

I morron är det fredag. Chillfredag med kollektivet -1. Btw gillar jag när vi säger kollektivet +/- och antal, låter soft. Haha ;)



Ps. Om du vänder dig om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0