Du har ögon som berusar en natt.

Vaknade upp och ville somna om på direkten.
Idag är ingen bra dag, idag förtjänar jag inte att kallas människa. Man gör inte det efter att ha hetsdruckit en flaska vin. Vinet som dessutom var rätt äckligt.
Huvudet dunkar hela tiden, jag är så uttorkad att jag skulle kunna dricka upp hela dalälven.
Och jag ska trots detta sätta på på ett tåg. En fyratimmars -vad jag tror, en helvetetsresa- till ö-sund. U.n.d.e.r.b.a.r.t.
Men vilken fantasiskt rolig kväll vi hade. Magen krampade sig och tårarna sprutade.

Jag kom även hem med ett blåmärke mitt på ryggen, fler detaljer om den händelsen kommer senare...

Nej, hej och hå. Måste rusa iväg. Vill ju verkligen inte missa tåget...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0