Det är ett idogt jobb

Jobbet. Svinjävladödstrött. Men jag ska gå tidigare idag, ska klippa katten hos Josse. Färga den i en annan färg också, kom på att blondiner inte har så jävla mycket roligare. Jag minns ju inget längre, så det är ju inte heller så bra. Nu går vi mot mörkare tider och jag hänger sjävfallet på, som Carolina Gynning sa häromdan "Brunt är det nya blonda". Den gör vi på nu, stenhårt.

Nu ska jag ska jag snart åka hem till Kärran. Hon ska bjuda på raket frukost, en superfrukost. En timmes frukost har utlovats, och jag är absolut inte omöjlig. Never. Jag älskar brakfrukostar, så jag är lycklig. Ska bli gott, jag ska hinka i mig riktigt kaffe för hela dan, automatkaffet vi har här på jobbet kan förväxlas med pure råttgift, och det undviker jag i största möjliga mån att få i mig. Man leker inte med gift, det har alla fall jag fått lära mig.

Som sagt, dagens dagens är följande.

Jobb
15:00 - Josse
Kräftskiva
24:00 - Jobb

Sen snackar vi två, TVÅ dagars ledighet. Kan inte riktigt komma ihåg när det inträffade sist.





dash snow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0