Dawn of the dead

Idag är jag inte värd att kallas människa. JAg är så sjukt trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Nattens bravader har satt sina spår, man är ju inte en van krogräv längre. Man är ju mer en newbie.
Herregud.
Dagen har bjudit på princesstårta- mamma fyller år. Och jag har knarkat i mig kaffe och cola för att piggna till men det fungerar inte speciellt bra. Behöver en riktigt fet middag och en kärleksfilm sedan så är man på banan igen.
Fånga dagen hörde jag någon säga i morse, men va fan.

Jag har till och med ont i mina fingrar och axlar, snacka om otränad för jobbet.

Sådär, jag behövde bara klaga lite.
Mamma kommer med en leverans godis och filmer snart, äntligen!!
Om man ska bli människa någon gång innan torsdag så behövs det.
Men egentligen ,vad gör det. Jag har semester. lalalalala.

tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0