Darkness I need you, to get something started

På jobbet. Inte så farligt trött som jag igår trodde jag skulle vara idag. Men det kommer, så klart. Med alla säkerhet kommer den där halft om halft fruktande tröttheten att göra sig påmind under dagen. För så är det. Lev med det.

Jag köpte filmen "män som hatar kvinnor" igår. Tittade på den två gånger, så nu är jag nöjd. Mycket nöjd. Men den var såklart bättre på bio, och boken var såklart bättre. Men det visste jag ju redan, nu kan det inte bli sämre. Och det känns ju lovande. Bra.

Idag väntar en dejt i det Wesslénska palatset efter arbetet, jag och Em åker ut och äter ärtsoppa i regi av Mia. Pannkakor serverades också. Jag har som vanligt tjatat in mig på maten, men jag låtssas att dom bara blir glada. Sandra blir ju glad alla fall. Eller om hon inte blir det ska jag i egen hög person hälla ärtsoppa på henne. Så.

Så. Det var väl de hele. På lördag morgon kl 03:45 ligger jag förhoppningsvis i sängen igen.


Can I trust you?
Do you mean it?
Can I take it?
Got something to give?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0