Confused

Oj vad jobbigt allt börjar bli nu. Verkligheten kommer ikapp mig och jag börjar se var framtiden tar mig, Det här kommer verkligen bli av, det händer verkligen. Den 12 september drar jag söderut, jag åker till spanien. På prov. Jag säger upp min lägenhet, tar mitt pick och pack och min enkelbiljett och sätter mig på ett flyg till Las Palmas. Vad som händer där vet jag inte. Jag vet att jag ska försöka klarar mig där, jag ska försöka bli kvar ett bra tag. Men jag börjar med en semester och sen får tiden visa vad som händer. Det är med blandade känslor det här ska ni veta, tårar rinner ner för mina kinder och klumpen i magen har belägrat sig, det verkar som att den tänker stanna där. Usch den avger en fruktanvärd smärta och den är orsaken till en dämpad emelie. En tankspridd emelie som tänker följa sitt förvirrade hjärta och pröva lyckan någon annanstans, kanske gör jag fel. Kanske kommer jag ångra mig. Eller så gör jag rätt. Kanske kommer jag inte ångra mig.

I morgon ska jag skriva ut biljetten och ringa samtalet till hyresvärden.

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0