Closing time.

God morgon. På jobbet, fredag. Om 15 timmar slutar jag för dagen. 15 timmar, att se det svart på vitt känns som en käftsmäll. Men, vem har dött av en käftsmäll? Dessutom är jag ju ledig mellan kl 15-19. Då ska jag göra andra viktiga saker, som att gå på banken. Hur vuxet låter inte det? Att ha bokat tid på BANKEN? Justde.

Igår var middagen i det Wesslénska Palatset mycket god. Mycket väl godkänt. Mia hade stått och stekt pannkakor till förbannelse. Men gott var det, ärtsoppan med för den delen. Nu har jag lagt ut Sändys USBminne, så vi ses väl till jul. Visste ni att den Wesslénska klanen äter oxfilé på julafton? Nu vet ni.

I morron är det lördag. Och massa lösa planer har börjat tagit form. Fel ord. Fel mening. Planer har börjat smidas, det har börjat talas om lördagen som vi i kollektivet (dvs just nu, jag och Em) inte har planerat. Men det kanske blir en utgång, kanske inte. Vi har våra funderingar på Cava. Men det återstår att se, inget är mer bestämt än att vi kanske går dit en sväng. Jag antar även att jag kommer sova länge på lördag efter mitt nattliga arbete, minst till 9 ska jag sova. Yes!

Så. Em. Om och när du läser detta här, klockan 15.00 (eller ni kanske säger treee i Äby) ska jag befinna mig på banken, av rutinmässiga själ säger jag inte vilken bank, för att undvika uppståndelse och dyligt. Hur som, det kanske tar en halvtimme om jag skiter i fikan dom alltid envisas med att bjuda på, så är det nog klart på 30 minuter (en halvtimme), och efter det är jag inte omöjlig på en lättare middag innan jag ska arbeta. Hör av dig om vad du tycker om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0