Äntligen helg.

Nu är jag hemma, placerad i sängen och snart redo för att möta John Blund. Jag är trött som få, övertröttheten som gör att man blir pigg igen har gått över till trötthet. Då är man trött. I morron ska jag sova tills jag vaknar, sen ska jag försöka somna om. Bra planering där va?

Em! Jag ringer när jag vaknar, vilket förmodligen inte blir tidigt. Om ni går ner på stan innan jag visar livstecken, köp en flarra vin åt mig? Vad som helst, men helst vitt. Ok?

Det är förresten lustigt hur många skamförslag man får en natt på jobbet. Herregud, tänk att man inte kan lägga till mig eller mina kollegor på menyn, tänk att man inte ens kan få numren och det kanske värsta av allt - vi hör inte av oss när ni lämnar era. Herregud. Pinsamt. Hur kan vi ens tacka nej till alla dyngraka dryga människor som inte fick napp på krogen, och istället grappar sista strået hos oss? Haha... !

Nu ska jag sluta min bruna. Vi ses i dimman i morron.

Förutom Linda, för hon ska på dejt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0