03:55 No sleep

Hemma, i soffan. Det är så skönt att bara sitta här, framför mig har jag en tidning, och i bakgrunden strömmar Spotify musik. Det är fruktansvärt skönt att sitta och bara vara just nu, se lyssna efter en stad som sover, för Gävle är verkligen en sovande stad. Jobbet idag - roligt. Fan, jag hatar att säga det, men jag trivs så jävla bra där ibland. Verkligen som fisken. Idag var en sån dag, och det är verkligen så jävla roligt att bara stå där och försöka vara trevlig när kunderna är trevliga. Då gör det mig nada att jag dubbeljobbar en fredag.

Nu ska jag ta med mig Elin Kling och sova lite. I morron är är en ny dag, som jag har vissa onyktra förhoppningar om. Eller som en kund sa idag "det var föör länge sedan vi festade ihop nu". Och ja, det var det. På tok! 

Men, som en annan kund sa. Vi ses väl ute i morron. Och det hoppas jag, eller jag hoppas alla fall att jag går ut, att mina vänner tar sina tummar ur, och allt annat som stoppar dem med för den delen. Jag vill vara full, kalla mig fjortis, jag är 21 år fyllda och vill vara full i morron, är det verkligen för mycket begärt? Jag erbjuder en bänk, ett bord och en gräsmatta. Kom med erat underbart glada humör så gör vi en kanonkväll av det hela. Spik?

Karolina. Snart blir det frånvarorapport på dig. Om jag säger så.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0